twitter




Hozzávalók:

Az alsó réteghez:

10 dkg vaj
5 dkg cukor
5 evőkanál kakaó
1 db tojás
15 dkg darált keksz
5 dkg durvára vágott mogyoró (vagy mandula, vagy dió), én mandulát használtam
15 dkg kókuszreszelék


A krémhez:

10 dkg vaj
fél dl tejszín
4 dkg főzés nélküli vaníliás pudingpor
25 dkg porcukor (nálam csak 17 dkg)


A csokoládé bevovonathoz:

10 dkg étcsokoládé
2,5 dkg vaj

Elkészítés:

A vajat, cukrot, kakaót gőz felett összefőzzük, majd félrehúzva belekeverjük a már felvert tojást. Visszatesszük a gőz fölé és besűrítjük, bár nekem nagyon nem sűrűsödött már. :)
Ezután a gőzről levéve, beleforgatjuk a többi hozzávalót.
Egy 25x25 cm-es (nagyobb nem jó csak kisebb) tálat, tepsit megtöltünk a tésztával, jobban mondva, belenyomkodjuk kézzel. Gyerekek segíthetnek! :-)

Krém készítés:

A vajat habosra keverjük a porcukorral, majd hozzákeverjük a tejszínt és a pudingport. Kenhető szép krémet kapunk!
Ezt a krémet rákenjük az kekszes alapra.
A csokoládét és vajat vízgőz felett felolvasszuk, hagyjuk kihűlni, majd mikor még kenhető bevonjuk vele a krémet!
Hűtőbe tesszük pár órára vagy éjszakára.

Én egy óra múlva már nem bírtam magammal és szeltem belőle egyet... majd még egyet... majd még egyet...
Szerencsére azért maradt a fotóhoz, sajna a sütemény nem olyan szép mint Tücsök Bogáré és Aledáé! De ez az első, kicsit hibás szériám, így megbocsájtható! Ugye? ;-D
Jó étvágyat!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése